wtorek, 2 kwietnia 2013

First Post-long Post.♥

Hi! 
To taki pierwszy post, na pierwszym bloggerze. Postanowiłam napisać coś o sobie i powiedzieć ogólnie co będę wstawiała na bloga.
A więc mam na imię Laura,taka zwykła nastolatka z pasjami. Lubię blogować, rysować, tworzyć , dekorować swój pokój. Mam swoje zdanie, próbuję każdy dzień spędzać w różny sposób, w wolnym czasie czytam książki, bloguje na innych stronach, chodzę do szkoły. Kiedyś byłam gimnastyczką artystyczną, ale po upływie czasu zrezygnowałam. Teraz brak obowiązków i zajęć daje mi wiele do myślenia.
Chciałam powiedzieć, że ten blog nie będzie kolejnym "Photoblogiem", z racji takiej, że rodzice nie udzielą mi Canona, nie będę dodawać swoich zdjęć, ale za to ciekawe posty będą na porządku dziennym, a inspiracji nie zabraknie.
Na kolejnych postach postaram się napisać więcej o sobie, np. Tag-pytania, albo Parę faktów o mnie. co Wy na to?
Wpisy będę dodawać-bynajmniej spróbuję- codziennie, albo co drugi dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz