czwartek, 4 kwietnia 2013

Free thursday and my first photo.

Hi!
No to mamy ten czwartek, u mnie wolny czwartek. Dlaczego? Dlatego, że w moim gimnazjum  jest jeszcze podstawówka, a szóste klasy piszą testy. Wiem jak to jest i współczuję im, ale... HAHA!
Czekam teraz tylko na jutrzejszy dzień, na tą chwilę gdy skończą się lekcje. W sumie to nie ma się z czego cieszyć, bo po niedzieli jest mój znienawidzony dzień tygodnia- poniedziałek.
A'pro'po tej zmiany planów, chodzi o to, że w pierwszym poście napisałam, że nie będę dodawać swoich zdjęć. Będę. Jeżeli mi się uda to będę dodawać swoje zdjęcia.

Nie wiem jak wy, ale ja w wolne chwile uwielbiam ubrać się byle jak, spiąć włosy, popijając czymś dobrym i grzać się przy monitorze. Akurat tak się składa, że piję herbatę i gram w Fruit Ninja. Pozostało mi jednak uczyć się na jutrzejszy dzień, więc zmykam.

A oto ja.

5 komentarzy:

  1. Ale macie fajnie ! u mnie tez w gimnazjum jest podstawówka, i jak pisali test musieliśmy iść do szkoły :<

    Masz bardzo ładne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładną masz Bluzę i śliczna jesteś. < 3
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź. ; )
    Pozdrawiam !! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. W wolne dni mam podobnie jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne włosy . <3 I fajny blog;*
    Obserwuje i licze na to samo .;*
    Zapraszam http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń